Foto

J31o93s12e43f 78B23á38r89t83a

24. 4. 2022 10:44

Vypadá to na odchod z těchto blogů na Idnes úplně, Zbylí tu totiž jenom zástupci uličního výboru a pomocníci VB, škoda.

Foto

Pane Havránku, nejen mě tu Vaše příspěvky a glosy budou chybět, ale i mému muži. I když jsme s Vámi vždy úplně nesouhlasili, vedlo nás to k zamyšlení. Rozhodně jste nebyl z těch, co tady papouškují co slyší v našich médií, ale uvažujete vlastní hlavou. A přiznám se, že mě napadání těch některých jedině správně uvažujících blogerů občas unavuje, ale zatím jik tu radost mým odchodem ještě neudělám. (Adminům nic nevyčítám, asi občas čin ní tak, jak musí). Všichni se přece nemůžeme vměstnat do jedné škatuky, i když by to některým blogrům vyhovovalo. Až čas ukáže, např. jako před 32 lety, jaká byla pravda). Svět totiž není černobílý, ale barevný - to už ví i naše tříletí pravnučka. Přeji Vám hlavně hodně zdraví a abyste se stále zajímal o dění kolem nás.

  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články