Foto

J68o90s54e78f 92B86á34r35t76a

27. 5. 2022 19:46

Ekonom Ševčík o superdebatě na CNN Prima: Už jsem seděl v sále a vysílání mělo začít zhruba za 3 až 4 minuty. V té chvíli přišel za panem Petříčkem, panem Šlachtou a za mnou pracovník televize, jestli s ním můžeme odejít mimo studio. Myslel jsem si, že si jdeme pro port, resp. mikrofon. Odvedli nás do vedlejší místnosti, kde jsem zahlédl hlavní diskutující toho večera, paní Alenu Schillerovou, pana Radima Fialu, pana Mariana Jurečku a pana Martina Kupku. Tito odkráčeli do sálu, ze kterého se měl pořad vysílat.

Nás odvedli do separátní místnosti a bylo nám sděleno, že pan Jurečka a pan Kupka nesouhlasí s tím, abychom jim položili dotazy. Pokud jim, panu Jurečkovi a panu Kupkovi, nebude vyhověno, tak že odejdou ze studia. Tento požadavek nevznesla ani paní Schillerová ani pan Fiala. Všechny nás to v ten okamžik překvapilo, a mě navíc i pobavilo. Tak oni se už opravdu bojí i otázek.

  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články