Foto

J26o65s56e35f 21B40á48r76t58a

19. 7. 2022 10:50

Na PL: „Křivě mě obvinili, přisvojili si pravomoci soudu, odsoudili i vydali rozsudek. Zablokovali mě a v podstatě mi zakázali podnikatelskou činnost,“ říká bývalý zpravodajec Jiří Wagner a podal trestní oznámení.

Jeho trestní oznámení teď míří jak na premiéra Petra Fialu (ODS) a další členy vlády včetně ministra vnitra Víta Rakušana (STAN) a ministryně obrany Jany Černochové (ODS), ale také na ředitele Vojenského zpravodajství Jana Berouna, provozovatele české domény společnost CZ.NIC, ale také společnost poskytující hosting Webglobe, která mu oznámila týden po blokaci, že jeho stránky budou smazány, Asociace provozovatelů mobilních sítí, server SeznamZpravy.cz nebo Bohumila Kartouse, mluvčího Českých elfů. Trestní oznámení zahrnuje i další politiky za výroky o tom, že Jiří Wagner šíří ruskou propagandu nebo je placen z Ruska a podobně. To se týká například ministryně Heleny Langšádlové (TOP 09), která se musela za podobný výrok nedávno omluvit, nebo poslance ODS Pavla Žáčka (ODS).

  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články