Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Četla jsem to, máte pravdu, pane Havránku. Rv

0 0
možnosti

Ač mám k chování Němců nespočetné výhrady, po stopce jejich návštěvě (přeju jim to) Ukarjiny šílencem (je to na udání a kriminál?) Zeleňským převládl ve mně dojem, že ta válka skutečně není naše, rep. moje.

1 0
možnosti

Já, pane Havránku, na ty jejich správné železné koleje s vysoka s.. Půjdu spát s hlavou špinavou. Jediné, k čemu mne ČT vychovala je, že jsem sprostý, jak jsem nebyl ani za bolševika.

2 0
možnosti
Foto

Vás na správnou kolej nenasadí zpět ani jeřáb...

0 0
možnosti

Desátníku, díky za návštěvu a skvělý postřeh:-)

7 0
možnosti

Já si přečtu tak obden weby z Maďarska, Polska, Moldávie, Ruska i SRN..A mužu říct, že na žádném není tolik zpráv z UK jako u nás natož aby se stále opakovaly dokola. Naši novináři si neuvědomí že např.kdyz jeden článek o znásilnění matky před ditem je čtyři dny na titulní straně že i přes tu hrůzu to přestanou za chvíli lidé číst. Přijde hezké počasí ....

5 0
možnosti

Ono ani tak nejde o zprávy, jako o politické školení mužstva....

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS