Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na rakouských sítích běží nekorektní pohádka o víle a 3 přáních:

Potká běženec vílu a ta mu nabídne splnění 3 přání.

Migrant vysloví 1. přání: hodně moc peněz pro mne a celou mojí velikou rodinu.

Víla se podívá do zákoníku a odpoví: žádný problém, vše je v pořádku, tady jsou.

Migrant vysloví 2. přání: velikánský dům pro mne a celou mojí velikou rodinu.

Víla se podívá do zákoníku a odpoví: žádný problém, vše je v pořádku, tady je.

Migrant vysloví 3. přání: a teď chci být Rakušan

Najednou peníze i vila zmizí.

Migrant se udiveně ptá víly: a co mám teď dělat??

Víla odpoví: Jít ráno do práce a vydělat si na to, pokud to chceš mít:-)

8 0
možnosti
Foto

Když spojím váš minulý článek s tímto tak pokud tomu rozumím není důvod reagovat na Dusilovou či Kolera, které neznáte, ale je potřeba se řídit dle Kříže co je vám sympatický.

Rozumím tomu správně?;-D

1 3
možnosti
Foto

Dusilová a Kolller jsou pozéři, kteří nikdy nebyli v reálném životě.

Pavel Kříž ano a nejen v Česku.

5 2
možnosti

Já jen k té poslední větě - díky Bohu, že v otázkách Václava Hlodavce nebude. Jeden z nejstupidnějších diskusních pořadů současnosti a jeden z nejarogantnějších moderátorů.

A O ČEM SE PO DNEŠNÍCH OTÁZKÁCH BUDE MLUVIT?

3 1
možnosti

..... mňo, na to, že máme nejvíc umělců na metr čtvereční to názorově v tomto směru není vůůůbec špatný,- to nepatrný promile pravdolásky může vést dialog na lavičce VH až do skonání světa a bude to stejně prd platný,- aspoň je jasno v zrní a plevách!

2 0
možnosti

Josefe,mi Pavel Kříž myšlenky nečte.

1 3
možnosti
Foto

Ve ČT jsem si koupila MFD právě kvůli magazínu s panem Křížem a nestačila jsem při čtení zírat. Těch pravdivých, realistických myšlenek, je tam velmi mnoho. Když si to navíc dáte dohromady s výbušnou situací v Idomeni, ptám se sama sebe: kdy dojde na střelbu ostrými? (PS Ostrými slovy již střílejí Řekové - viz jejich vyjádření k zásahu makedonské policie. To jsou ti praví!). To by byl začátek opravdové války a nejen slov. Vám karma!!

15 0
možnosti
Foto

Moc pěkné. Děkuji. Zdá se, že Pavel Kříž (on v té emigraci něco vystudoval, že?) má více rozumu než celá euroatlantická civilizace dohromady.

Ta se kvůli všem těm "ismům" nezadržitelně řítí do propasti.

18 2
možnosti

R^ Nebude to však jen zbabělost; za tak bezprecedentním a nezdůvodnitelném ohrožení evropské kultury bude něco víc. Já cítím prachy, hodně peněz!

14 0
možnosti

Ze strany členů (ne)užitečných (ne)ziskovek rozhodně. Budou (si) pomáhat do roztrhání....toho zdánlivě bezedného europytle. Ale ti dělají jen křoví.

Ti kdo opravdu rozhodují mají motivaci stopro jinou. Prachy jsou fajn, ale těch mají už tak dost. Teď přišel čas udělat svět lepším místem, a musí se to stihnout ještě za jejich života. Je to sociální inženýrství, za které by se největší plánovači komunismu nemuseli stydět.

7 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články