Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kubera je jeden z mála politiků, které si člověk může i oblíbit. Škoda jen, že je až tak fanatický kuřák, že toto téma cpe do každé debaty, až je s tím únavný.

1 0
možnosti

...jako vždy p.Kubera nezklamal ale ten trubec Chvojka rovněž nezklamal ale Sobotku svým titulem podržtaška a když budu citovat Polrajcha...ten chlapec to někam dotáhne.... je velice trefné...

2 0
možnosti
Foto

O71t72a 49V91á22l85e85k

6. 2. 2017 13:45

Kubera for President! V čem byl VM nekorektní? Někomu nadržoval, jiného poškozoval? Nebyl dost vstřícný k Vašim milcům?

1 5
možnosti

Jako vždy exhiboval. Mně naprosto nezajímá, co říká, nebo si myslí nějakej Moravec, středobodem těch diskusí mají být pozvaní hosté, nikoliv samoibý moderátor.:-)

5 1
možnosti

Pane Havránku,velice rád Vás čtu a " téměř " se vším,co napíšete souhlasím.Patříte mezi mé oblíbené blogery.Trošičku mě však zaráží ta Vaše neskrývaná averze vůči ČSSD ;-(.Někde a někdy jste napsal,že jste spíše svým naturelem pravičák - proč né. Já se svou náklonností k ČSSD (jsem důchodce) netajím,a přesto Vás "pravičáka " mám rád pro Vaše JINAK velice rozumné názory . Je patrné,že ve Vašem pojetí není svět jen černobílý a to je mně, spíše " levičáku ", docela sympatické.Hezké leč mrazivé dny.;-):-)

0 0
možnosti

Pane Trojane, ano, k té pravici jsem se přiznal, což je v těchto časech prapodivných, tak zvaných pravicových politiků, uznejte, docela hrdinství:-)

Ta averze k ČSSD je fakt, Kdysi jsem měl sympatie třeba pro W.Brandta, nevadila mi jeho stranická příslušnost, jenže tihle čeští sociálně demokratičtí politici mi přijdou ještě hloupější a pokrytečtější, nežli ti pravicoví a to je prostě malér.Zvláště pak na pokrytce jsem alegrickej.

Svět nikdy nebyl a nebude černobílej, takže Křeček, Foldyna,,,ano. !

2 0
možnosti

Kuberu rád poslouchám, a to nejen proto, že je vtipný, ale je normální, slušný a chytrý politik a vždy ví o čem mluví. Kolik najdete podobných v politice?R^

11 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články