Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když jste připomněl tento hudební klenot a jeho interpreta, nemohu nevzpomenout na porevoluční hon na představitele majora Zemana a dnes je tento akční seriál nosný program všech televizních stanic. Jen se bojím, abych se nedožil, že tento zapomenutý výtvor bude znělka nějaké televize. Jinak toto dílko bylo tak nepovedené, že se za něj styděl i tehdejší Establishment .( Tuto sebereflexi Bohužel postrádám u dnešních mocipánů.)

0 0
možnosti

V něčem souhlas, jen osobní poznámka - pro mne jsou tihle umělci účinkující v takových angažovaných dílech tak trochu prostituti

0 0
možnosti

V90á54c83l95a88v 91R37o74d

8. 2. 2017 17:30

Smutný je, že dnes po více jak 25 letech "svobody" je těch rektálních alpinistů jak když naseješ!;-(

0 0
možnosti
Foto

O19t81a 23V71á18l21e15k

8. 2. 2017 14:22

Pane Havránku, včera jsem viděl na ČT24 dosud nejlepší Fokus Václava Moravce. Skvělí byli hosté i moderátor, jenž jim nahrával a nijak neexhiboval.

0 0
možnosti

Já, mnohokrát popálený, to už znovu zkoušet nebudu. A taky nemáme, pane Válku, podobný vkus

3 0
možnosti

Za ten svůj "protestsong" by měl Laufer chodit doživotně "kanálama". :-/

2 0
možnosti
Foto

Tak, tu písničku od Josefa Laufera si velmi dobře pamatuji dodnes.

A myslím si, že ji hráli v určitém časovém období asi dost, když si ji tak dobře pamatuji.

Ale, je to snad první rozsudek do kriminálu za pokus sebevraždy nelegálně drženou zbraní.

1 0
možnosti

Ano, v tomhle kratičkém blogu jsem hned několikrát použil výraz absurdní...

2 0
možnosti
Foto

O88t47a 53V91á29l95e47k

8. 2. 2017 11:48

Kpt. Minařík by sice režimem oslavován, leč národem oprávněně nenáviděn a opovrhovánRv R^ (první palec je pro Minaříka, druhý pro J. Havránka)

2 0
možnosti

Proboha, to je paskvil, ještě že to šlo mimo mne. Opravdu jsem to slyšel poprvé.Vždy jak slyším podobné zadolezecké písně, tak si připadám trapně a stydím se. Ať to byl major Gagarin, nebo něco hrozného od naši exministryně Parkanové. Tady už neplatí "čí chleba jíš, toho píseň zpívej".Rv

4 1
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články