Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J32a35n 47H70a94v46r47d76a

17. 4. 2016 7:47

To, že rozhovor vyšel v teto podobě naznačuje, že i zkorumpovani novináři pochopili, že situace je hodně kritická.

0 0
možnosti

Zdravím vás pane Havránku a přikládám odkaz na rozhovor s Pavlem Křížem, aby si ho mohli přečíst i ostatní. Hezký den všem.

http://www.expres.cz/pavel-kriz-o-uprchlicke-krizi-d2t-/celebrity.aspx?c=A160407_172514_dx-celebrity_kp

0 0
možnosti

I33v34a41n 45M29i44n63á76ř

13. 4. 2016 23:06

Ten sebezničující neomarxistický obrat, který nám vnucuje Brusel, merkelovské Německo a levičácké vlády - dříve pro nás tolik obdivovaných demokracií západu - JE DĚSIVÝ A NEPOCHOPITELNÝ ??!! Nenechávejme se urážet těmito zvrácenými "humanisty", kteří nás záměrně osočují z xenofobie a náckovství .. jen proto, že odmítáme NÁBOŽENSKY NENÁVISTNÝ ISLÁM ! Tato zrůdná politika servilní podlézavosti vůči nekončícím proudům - expanze muslimských arabů - vytváří již teď podhoubí teroru ... ohrožujícího nejen lidské životy, ale i samotnou demokracii !!!

3 0
možnosti

R92a87d11i10m 52Z33e78h41e18r

13. 4. 2016 16:34

Přijde doba, kdy se budeme bát slavit Vánoce, protože by to mohlo urážet něčí víru...

0 0
možnosti

„ Když se člověk rozhodne žít v jiné zemi, nemá právo kritizovat, hodnotit tu z které dobrovolně odešel. Ať si kecá ve své nové vlasti. Prostě nesnáším, když emigrant poučuje...“

Moment, takže pokud někdo například utekl z Československa, tak nemá právo veřejně říkat, co mu na Československu vadilo a proč tedy odešel?

Chápete, že pokud uprchlík nebo emigrant nemůže říct, co bylo/je v jeho domovině špatně, tak bude logicky působit jako ekonomický migrant, který prostě šel za lepším příjmem? - Tedy bude vypadat přesně tím způsobem, který mnozí Češi tak nenávidí na migrantech ze současné vlny?

0 0
možnosti

P12e45t12r 97H23l78o98c11h

14. 4. 2016 8:45

Já jsem to pochopil jinak. Kdo emigruje nemá kritizovat aktuální dění a problémy v zemi, kterou dobrovolně opustil. Tedy lidé, kteří opustili svou zemi, dobrovolně žijí důlouhodobě v cizině a domů jezdí poučovat nebo posílají moudré vzkazy. Myslím, že příkladů, na které zřejmě pan Kříž reagoval, by se dalo najít více než dost, v rychlosti mě napadá např. madam Allbright.

4 0
možnosti

Když jsem přečetl co Pavel Kříž napsal, vzbavovali se mi ti různě mučenické pózy emigrantů z Komančeska, které jsem potkával v Torontě v letech sedmdesátých a osmdesátých. Hrozně jsem je míchal. Nevěřili, že jsem vůbec Čech - asi proto, že jsem nemluvil anglicky s tak těžkým akcentem jako oni. Nemohli pochopit, že jsem proti komoušům a nejsem v nějakém tom jejím pivním odboji. Nejvíc ovšem jsem je dobral, když měli těžce svalnaté řeči a hecovali mě, otázkou, "jak já člověče vůbec vím, jestli ty nejseš taky nějakej Pavel Minařík? Takhle přesně je tam cvičejí kecat!" https://www.youtube.com/watch?v=pRGgVBMYha4&nohtml5=False

2 0
možnosti

Víte co je politicky nekorektní? Když někdo navrhuje jako politické řešení věci, které odporují zákonu a Ústavě. Názory pana Kříže mi přijdou naprosto korektní.

8 0
možnosti

Napada me Thomas Mann, ktery z nacistickeho Nemecka emigroval do USA. Napada me rozdil mezi moudrosti tohoto nemeckeho emigranta a moudrosti ceskeho emigranta Pavla Krize. Rozdil je primoumerny vyznamu jmen Thomas Mann a Pavel Kriz.

0 5
možnosti

R^ Ano, názory Pavla Kříže se mi moc líbí. Nadhled a moudrost...

29 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články